Loxley verkocht

Met pijn in mijn hart hebben we eind vorig jaar afscheid genomen van Loxley. Met de komst van Oasis moest er de keuze gemaakt worden om terug te gaan naar 1 dekhengst. Loxley staat nu in Oostenrijk waar hij een mooie kudde met dames tot zijn beschikking heeft. Regelmatig krijg ik nog berichten van zijn nieuwe baasje. En wie weet gaan we hem nog wel een keertje opzoeken.